.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکریم ارباب رجوع از اولویتهای آبفای مازندران

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران در نشستی با روسای مشترکین و مسئولان رایانه امور آب وفاضلاب مناطق گفت: تکریم ارباب رجوع در بخش مشترکین شهرهای استان در اولویت این شرکت قرار دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا شهری مازندران، رضاجانباز با اعلام مطلب بالا، افزود: ارایه خدمات مورد نیاز مشترکین و متقاضیان آب و فاضلاب در اسرع وقت توسط امور مشترکین شهرهای استان انجام می شود.

وی، در ادامه سخنانش، بر شناسایی و بررسی ظرفیت قراردادی میزان مصرف آب کاربری های غیرمسکونی، وشناسایی اقامتگاه های غیر دایم در شهرهای ساحلی تاکید کرد و افزود: در برخی از شهرهای ساحلی استان اقامتگاه های غیر دایم وجود دارند که در ایام تعطیل و تابستان از آن استفاده می شود لذا هزینه آب مصرفی این اقامتگاه ها از خانگی خارج شده و با کد اقامتگاه غیر دایم معرفی می شوند.

جانباز، با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز در استان سالانه شناسایی می شوند گفت: با توجه به فرهنگ غنی مردم مازندران، تعداد کمی از انشعابات غیرمجاز در استان وجود دارد.

معاون دفتر خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفاشهری مازندران، با اشاره به اینکه ۸۵ درصد مشترکان این شرکت را مشترکین خانگی تشکیل می دهند، اظهارداشت: بیشترین حجم بدهی شرکت نیز مربوط به این بخش است.

جانباز از مشترکان خانگی خواست قبوض آب بهای خود را به موقع پرداخت نمایند تا دردریافت خدمات شرکت آبفا شهری با مشکل مواجه نشوند.

گفتنی است، لزوم پیمایش دقیق کنتورهای خراب برای اشتراکهای خانگی و غیرخانگی و برنامه ریزی برای تعویض این نوع کنتورها، بررسی راه های افزایش سرانه درآمدی شرکت و کاهش بدهی و وصول مطالبات معوقه، تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان امور مشترکین و قاریان کنتور در زمان مراجعه به درب منازل از دیگر موضوعات بررسی شده در این نشست بوده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.